• ساعت : ۱۳:۳۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ 
  • کد خبر : ۲۵۱۵
ضرورت آگاهی سپرده گذاران از برنامه های صندوق ذخیره كاركنان شهرداری تهران
مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران گفت: برگزاری سلسله نشست های نهضت تبیین به منظور آگاهی پرسنل از اقدامات ارزنده موسسه صندوق ذخیره یک ضرورت است.

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران گفت: برگزاری سلسله  نشست های نهضت تبیین  به منظور آگاهی پرسنل از اقدامات ارزنده موسسه صندوق ذخیره یک ضرورت است.

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، جواد معصومی در نشست نهضت تبیین بهمن ماه 1402 در بوستان گفتگو که اعضای هیئت مدیره و کلیه پرسنل موسسه صندوق ذخیره و شرکت های تابعه حضور داشتند  اظهار داشت: در راستای نهضت تبیین و ظیفه داریم که به پرسنل شهرداری بگوییم در این موسسه  چه اقدامات مثبتی انجام شده است، تا اعضای محترم صندوق بیش از پیش در جریان اقدامات ارزنده موسسه صندوق ذخیره قرار بگیرند.

جواد معصومی گفت:.به حول قوه الهی امسال ضررسال های قبل موسسه را جبران می کنیم و درآینده نزدیک به سود دهی می رسیم .

وی درباره فعالیت‌های این سازمان در سال جاری گفت:رویکرد ما مولدسازی املاک و تبدیل آنها به ثروت و در نهایت کسب درآمد متعلق به همه پرسنل خدوم شهرداری تهران است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه موسسه به سرمایه کارکنان تصریح کرد: در حال حاضر یكي از اساسي ترين دغدغه های موسسه، توجه بیش از پیش به مساله سرمایه کارکنان که به امانت نزد ماست، می باشد و امیدواریم بتوانیم  اقدامات ارزنده ای در این زمینه انجام دهیم .

وی در پایان بر اخلاق محوری، همدلی، مشارکت و هم افزایی این موسسه برای پیشبرد بهتر امور تاکید کرد و گفت: ما در صندوق ذخیره همانند یک خانواده هستیم و هدف اصلی ما در این موسسه خدمت بیش از پیش به سپرده گذاران است؛ بنابراین از شما انتظار داریم در این راه با اخلاق محوری، همدلی، مشارکت، همفکری و هم افزایی برای پیشبرد بهتر امور تلاش مضاعفی داشته باشید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.4.0
    V6.1.4.0