• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ 
با تسریع در روند پاسخگویی به کارکنان شهرداری تهران
پرونده مطالبات سال 97 بازنشستگان صندوق ذخیره بسته شد
متقاضیان دریافت سپرده 6 درصدی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران تا 29 اسفندماه مطالبات خود را دریافت کردند و بدین ترتیب پرونده پرداخت های بازنشستگان صندوق تا پایان سال 97 بسته شد.

گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران از جدیدترین آمارهای پرداخت مطالبات اعضا حاکی است، در دوره بیش از 14 ماهه مدیریت موسسه یعنی اول بهمن ماه 1396 تا هشتم خرداد ماه جاری بالغ بر 25.5 میلیارد تومان از سپرده های 6 درصدی بازنشستگان تسویه شد و متقاضیانی که درخواست خود را تا پایان اسفند 97 ارائه کرده بودند، سپرده هایشان را دریافت کردند.

در این دوره زمانی همچنین تسویه سپرده های مازاد پس انداز از 50 میلیارد تومان فراتر رفت و صف پرداخت این سپرده به متقاضیان اول بهمن ماه سال 97 رسید. بدین ترتیب دوره انتظار تسویه سپرده های مازاد به 4 ماه نزدیک شد.

سپرده های زرین نیز تا سررسید فروردین 98 و بالغ بر 32 میلیارد تومان و سپرده های آتیه پس انداز به ارزش بیش از 340 میلیون تومان تسویه شدند.

این در حالی است که درخواست های مصوب کمیته موارد خاص و همچنین مطالبات مرحومین به خانواده هایشان خارج از نوبت در حال پرداخت است.

بر اساس این گزارش حجم پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری تهران تا هشتم خرداد ماه سال جاری از 108 میلیارد تومان عبورکرده و روند مستمر و پایدار پرداخت ها ادامه دارد.

تلاش برای تسریع در روند پرداخت مطالبات اعضا در حالی ادامه دارد که همچنان کسر 6 درصد برخی مجموعه های شهرداری تهران به حساب موسسه صندوق ذخیره با تاخیرهای چندین ماهه رو به رو است و واریز این مطالبات به روند پرداخت ها سرعت بیشتری خواهد بخشید.

انتهای پیام

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.4.0
    V6.1.4.0